بازاریابی و فروش در آژانس های جهانگردی – آموزشگاه آپادانا

کارمند بازاریابی و فروش در آژانس های جهانگردی کسی است که علاوه بر آشنایی کامل به یک زبان تخصصی بین المللی، شناخت کافی و کامل از اصول بازاریابی، روحیات ملل، آداب معاشرت، فن بیان، مقررات ویزا و تورهای کشورها، سیستم های حمل و نقل زمینی، هوایی، دریایی و فنون مذاکره و روابط انسانی داشته باشد.

اصطلاح انگلیسی Sales and Marketing Manager Travel Agency معادل کارمند بازاریابی و فروش در آژانس های جهانگردی می باشد.

بازاریابی و فروش در آژانس های جهانگردی شغلی از حوزه گردشگری است که دارای شایستگی های: توانایی در بازاریابی ، اصطلاحات و واژه های بازاریابی ، شناخت روحیات ملل ، مهارت آداب معاشرت ، توانایی در فن بیان ، توانایی در شناخت مقررات ویزا ها و تورها ، درک سیستم های حمل و نقل زمینی- هوایی و دریایی ، توانایی در برقراری روابط انسانی ، فنون مذاکرات حرفه ای ، بکارگیری ضوابط ایمنی و بهداشت کار در محیط کار می باشد.

شغل بازاریابی و فروش آژانس های جهانگردی با مشاغل دفاتر آژانس های گردشگری و جهانگردی در ارتباط است.

سرفصل و استاندارد آموزش بازاریابی و فروش در آژانس های جهانگردی :

شناخت بازاریابی و مارکتینگ

· آشنایی با بازار Market

· آشنایی با مصرف کننده

· آشنایی با تحقیق بازار Market Research

· آشنایی با تحلیل بازار Market Analysis

· آشنایی با قیمت گذاری در بازار Pricing

· آشنایی با بازاریابی Marketing

· آشنایی با برنامه ریزی بازاریابی Marketing Planning

· آشنایی با استراتژی ها و راهبردهای بازاریابی Marketing Strategy

· آشنایی با مدیریت ترکیبی بازاریابی

· آشنایی با تبلیغات Advertisements

· آشنایی با سیستم فروش Sales System

· شناسایی اصول فروش در آژانس های جهانگردی

· توانایی شناخت اصطلاحات و واژه های بازاریابی

· آشنایی با مهارت های خواندن و درک متون خارجی

· آشنایی با مهارت های گفتاری به زبان انگلیسی Speech skills of English language

· تسلط و مهارت شنیداری به زبان انگلیسی English speaking skills

· آشنایی با واژگان تخصصی بازاریابی و فروش به زبان انگلیسی

· آشنایی با ضرب المثل های زبان انگلیسی English Proverbs

· شناسایی اصول نحوه انجام مکاتبات اداری و حرفه ای

· توانایی شناخت روحیات ملل

· آشنایی با روحیات ملل منطقه آفریقا، آمریکا، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه، آسیای جنوبی

توانایی شناخت آداب معاشرت

· آشنایی با اصول و مفاهیم آداب معاشرت

· آشنایی با موازین حاکم بر برخورد با میهمان، تکالیف و وظایف کارکنان در تامین نیازهای میهمانان و انجام خدمات

· آشنایی با پوشش و آرایش کارکنان در مشاغل مرتبط

· آشنایی با نحوه راهنمایی و هدایت میهمانان و مسافران از نظر کلامی و رفتاری

· آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به رعایت موازین اخلاقی در اماکن عمومی

· توانایی و تسلط در فن بیان

· آشنایی با تعریف فن بیان و ضرورت آن

· آشنایی با شرایط جسمانی، تربیتی و روانی

· آشنایی با تنفس و تمرین های آن در فن بیان

· آشنایی با خواص صدا، بلندی صدا ، وضوح صدا و سطح صدا در فن بیان

· آشنایی با تاثیر صدا ، تلفظ صحیح ، مکانیزم صدا در فن بیان

· آشنایی با تمرینات عضلات و اندام های گفتاری، گلو، حنجره، حفره دهان، زبان در فن بیان

· آشنایی با بهداشت فن بیان

توانایی شناخت مقررات ویزا و تورها

· آشنایی با تاریخچه سازمان هواپیمایی بین المللی، تعاریف و وظایف

· آشنایی با تاریخچه انجمن بین المللی یاتا

· آشنایی با کتاب راهنمای اطلاعات پروازی Flight Information Directory , OAG flight guide

· آشنایی با شرکت های معتبر هواپیمایی جهان Airlines

· آشنایی با کدهای شرکت های هواپیمایی و کدهای هواپیماها

· آشنایی با کدهای شهرها و فرودگاه ها و ایالات و ترمینال ها Airports

· آشنایی با مسیرهای اداری، اتصالات پروازها و برنامه های پروازی Flight plans

· آشنایی با جغرافیای یاتا و کد جهت های جغرافیایی

· آشنایی با رویه، مشخصات، کدها و علائم اختصاری بلیط های داخلی Airline Ticket Abbreviations

· آشنایی با مقررات تغییر تاریخ پرواز و شرایط ابطال بلیط

· آشنایی با انواع مسیرهای بین المللی International Flight Routes

· آشنایی با نرخ های مخصوص، تغییر مسیر و شرایط آن

· آشنایی با مقررات و قوانین صدور بلیط هوایی Rules for issuing Air Tickets

توانایی شناخت سیستم های حمل و نقل زمینی – هوایی و دریایی

· آشنایی با تاریخچه حمل و نقل زمینی، هوایی و دریایی

· آشنایی با شرکت های حمل و نقل Cargo

· شناخت قوانین حاکم بر حمل و نقل زمینی Ground Transportation

· شناخت قوانین حاکم بر حمل و نقل هوایی Aviation

· شناخت قوانین حاکم بر حمل و نقل دریایی Maritime Transportation

توانایی شناخت روابط انسانی

· آشنایی با ارتباطات انسانی، مفاهیم و اصول حاکم بر آن

· آشنایی با آداب معاشرت و الگوهای رفتاری

· آشنایی با تاریخچه میهمان نوازی از دیدگاه های ملی، مذهبی و علمی

· آشنایی با ویژگی های رفتاری مثبت و منفی افراد شاغل در این صنعت

· آداب پاسخ گویی به تلفن

· آداب سفر

· آداب رفتار با همکاران

· رسیدگی به شکایات حضوری- مکاتبه ای

· عوامل جذب و طرد مشتری

· شناسایی اصول ایجاد روابط انسانی، ارتباطات و انگیزش

توانایی بکارگیری ضوابط ایمنی و بهداشت کار در محیط کار

· آشنایی با انواع مشکلات و بیماری های احتمالی در حرفه مربوطه

· آشنایی با انواع شکستگی ها و دررفتگی ها

· آشنایی با انواع مسمومیت ها

· شناسایی اصول اندازه گیری فشار خون

· شناسایی اصول اولیه امداد و کمک رسانی به بیماران قلبی ، تنفسی و قطع عضوی

· آشنایی با شرایط مطلوب محیط کار

بررسی دوره

نامعلوم

امتیاز
  • 5 stars0
  • 4 stars0
  • 3 stars0
  • 2 stars0
  • 1 stars0

نقدی برای این دوره پیدا نشد.

0 دانشجو ثبت نام کرد

    تماس با ما

    در صورت تمایل به شرکت در دوره مورد نظر، می توانید با یکی از شماره های زیر جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید.

    021-66428036
    021-66431202

    09120304609
    09108636636

    ایمیل : info@apadanatvto.ir

    شبکه های اجتماعی

    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا از آخرین اخبار و اطلاعیه های آموزشگاه آپادانا مطلع باشید.

    طراحی و پیاده سازی توسط گذرگاه آسیا